Obchodní podmínky

Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejichž nedílnou součást tvoří reklamační řád, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.indigonails.cz (dále jen „internetový obchod“). Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Definice:
Kupující je každá fyzická osoba, podnikatel nebo právnická osoba, která zakoupí zboží prostřednictvím internetového obchodu. Všichni kupující jsou považováni za konečné spotřebitele, kteří zboží nakupují pro osobní potřebu nebo pro účely své podnikatelské činnosti, nikoliv za účelem dalšího prodeje (dále jen „kupující“).
Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání (dále jen
„prodávající“).


1. Kontaktní údaje prodávajícího
Název e-shopu: www.indigonails.cz
Provozovatel: INDIGO NAILS LAB ČR, s.r.o.
Sídlo: Tichá 410/8, 796 07 Držovice
          IČ: 05398649
          DIČ: CZ05398649
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 95133
Telefon: +420 724 309 630
Email: info@indigonails.cz
Kontaktní adresa: Tichá 410/8, 79607 Držovice
Osobní kontakt v místě sídla po telefonní dohodě.

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.

Kodex chování: Prodávající není ve vztahu ke kupujícím vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n. Občanského zákoníku.

Poprodejní servis: Prodávající neposkytuje kupujícím poprodejní servis.


2. Informace
Informace o nakupovaném zboží jsou dostupné u každého jednotlivého zboží. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.
Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku se nijak neliší od základní sazby, kterou hradí kupující za používání těchto prostředků.

Informace o způsobech platby přijímaných prodávajícím:
Platba kartou, QR kódem, bankovním převodem, dobírkou, hotově.
Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby, vyjma příplatku za platbu na dobírku.
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
Podle zákona o evidenci tržeb (pokud platí) je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případech technického výpadku pak nejpozději do 48hodin.


3. Zobrazení produktů
Obrázky produktů na internetovém obchodu jsou vytvořeny s cílem co nejvěrněji zobrazit vzhled a detaily nabízeného zboží. Avšak vzhledem k technickým omezením zobrazovacích zařízení (např. monitorů, mobilních telefonů apod.) a různým nastavením těchto zařízení může dojít k drobným rozdílům v barevném podání nebo vzhledu produktu.
I když se snažíme, aby obrázky co nejlépe odpovídaly skutečnosti, mohou se v závislosti na různých faktorech (např. osvětlení při fotografování, nastavení kontrastu a jasu na displeji, apod.) skutečné produkty mírně lišit od zobrazených obrázků.
Kromě toho může mít některé zboží novější nebo starší verzi obalu, než jaký je zobrazen na obrázku. Obsah produktu zůstává v souladu s popisem, ale obal se může lišit v závislosti na aktuální výrobní šarži.


4. Objednávání a doručování zboží
Kupní smlouvu mezi kupujícím a prodávajícím je možné uzavřít pouze v českém jazyce. Pro uzavření smlouvy je potřeba, aby kupující v internetovém obchodě prodávajícího vytvořil objednávku.

Objednávku je možné vytvořit následujícím způsobem:
Po výběru zboží v internetovém obchodě prodávajícího, kde jsou uvedeny zákonné informace o nakupovaném zboží, označí kupující příslušné zboží, o které má zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“. Informace o ceně zboží, ceně a způsobu dopravy a způsobu platby budou uvedeny v procesu tvorby objednávky, kde si bude kupující volit způsob a cenu dopravy a způsob platby. Celková cena bude uvedena ve shrnutí před odesláním objednávky dle zvoleného zboží, způsobu jeho doručení a platby. Kupující v procesu objednávky uvede své identifikační a kontaktní údaje. Objednávku je možné do okamžiku jejího dokončení měnit, doplňovat a kontrolovat. Po provedení kontroly, potvrzení seznámení se a souhlasu s těmito obchodními podmínkami je možné prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ objednávku dokončit.
Kupující se dokončením objednávky prostřednictvím závazného potvrzení objednávky zboží výslovně zavazuje k zaplacení zboží.
Objednávku prodávající potvrdí kupujícímu prostřednictvím e-mailu v co nejkratší době poté, kdy bude prodávajícímu doručena. Přílohou tohoto potvrzení objednávky bude shrnutí objednávky a tyto obchodní podmínky ve znění účinném ke dni objednávky, které tvoří nedílnou součást kupní smlouvy.
Prodávající vydá kupujícímu potvrzení o uzavřené smlouvě v textové podobě, a to nejpozději v okamžiku dodání zboží. V praxi je potvrzením o uzavřené smlouvě faktura nebo doklad o nákupu, který je kupujícímu přiložen do balíku se zbožím.
Pokud kupující zjistí, že informace, které obdržel o zakoupeném produktu, nejsou dostatečné, má právo kdykoli kontaktovat prodávajícího a požádat o doplňující informace. Prodávající se zavazuje poskytnout tyto informace, pokud jsou k dispozici a mohou být poskytnuty.
Prodávající odešle kupujícímu kompletní zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 dnů od potvrzení objednávky, a to tak, aby zboží dodal kupujícímu nejpozději do 30 dnů, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. V případě platby předem bude zboží odesláno až po připsání platby na účet prodávajícího.
Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit.
Kupujícímu důrazně doporučujeme, aby při převzetí zboží zkontroloval jeho stav v přítomnosti kurýra nebo při vyzvednutí na místě před obsluhou. V případě zjištění poškození produktů je nutné okamžitě zahájit reklamaci transportního poškození. Pozdější reklamace transportního poškození je komplikovaná a odpovědnost za její řešení je na kupujícím.
Jako prodejce neneseme odpovědnost za škody vzniklé během přepravy. Řešení transportního poškození probíhá mezi kupujícím a dopravcem. Kupující nemůže požadovat náhradu škody po prodejci, dokud nebude reklamace transportního poškození řádně vyšetřena a vyřešena.
Upozorňujeme, že vlivem chladného počasí může během přepravy dojít ke změně skupenství produktů. V takovém případě doporučujeme nechat produkt alespoň 2 hodiny temperovat při pokojové teplotě před jeho použitím.
Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po převzetí a zaplacení celkové ceny zboží. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním na účet prodávajícího, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího v okamžiku odeslání zboží.
V případě, kdy kupující nepřevezme zboží, je prodávající oprávněn při opakovaném doručení zboží na žádost kupujícího požadovat náhradu nákladů s tímto opakovaným doručením a zároveň pokud je zvolen způsob úhrady při převzetí, nebo při další objednávce učiněné kupujícím na internetovém obchodu prodávajícího, požadovat po takovém kupujícím, platbu předem.


5. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
Kupující - fyzická osoba může odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
V případě, že je kupujícím podnikatel nebo právnická osoba, řídí se vztah mezi smluvními stranami obchodním zákoníkem, v tomto případě kupující nemá právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující, prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na bankovní účet kupujícího. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.
V případě, že bylo kupujícímu zboží dodáno prodávajícím zdarma, pak kupující nemá nárok na náhradu poštovného.
Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující.
Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.
Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá.
Dojde-li u vráceného zboží ke snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Výjimky:
Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze; u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby. 
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.
Prodávající je oprávněn zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v případech, kdy zákazník v minulosti nepřevzal objednávku, nezaplatil objednávku, opakovaně využíval práva na vrácení zboží do 14 dnů a tímto, nebo i jiným způsobem způsoboval prodávajícímu náklady a škody.
Prodávající je oprávněn zrušit objednávku a odstoupit od smlouvy bez udání důvodu v případě, kdy nabyl dojmu, že se zákazník schovává za třetí osobu, provozuje zákaznický účet na jiné jméno, úmyslně uvádí zkreslené údaje, apod. popřípadě nabyl dojmu, že zákazník objednávku nepřevezme, nezaplatí nebo vrátí a tímto, nebo i jiným způsobem způsoboval prodávajícímu náklady a škody.
Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.
Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy v rámci tohoto bodu obchodních podmínek kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím vrátit prodávajícímu i poskytnutý dárek.


6. Práva a povinosti z vadného plnění
Jakost při převzetí:
Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
Kupující - fyzická osoba může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let, do jednoho roku podnikatel nebo právnická osoba od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží,
ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje.
Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou věci není opotřebení věci jejím obvyklým užíváním.
U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
Prodávající odpovídá za vady v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
• bezplatné odstranění vady opravou
• přiměřenou slevu z kupní ceny
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.


7. Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Kupující předá či doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku, kdy kupující předal reklamované zboží do místa určeného prodejcem. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci od kupujícího - fyzická osoba, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od předání reklamovaného zboží do místa určeného prodejcem, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
Reklamaci od kupujícího - podnikatel nebo právnická osoba, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu.
Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout.
Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, pokračuje původní záruka na zboží nebo jeho součást od pořízení zboží.
Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů. 
V případě reklamace je vhodné, aby kupující informoval prodávajícího na e-mailovou adresu info@indigonails.cz ještě před tím, než odešle zboží na reklamaci.


8. Ochrana osobních údajů
Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy je prodávající.
Identifikační a kontaktní údaje správce:
Společnost: INDIGO NAILS LAB ČR, s.r.o.
Sídlo: Tichá 410/8, 79607 Držovice
         IČ: 05398649
         DIČ: CZ05398649
Telefon: +420 724 309 630
Email: info@indigonails.cz
Kontaktní adresa: Tichá 410/8, 796 07 Držovice
Osobní kontakt v místě sídla po telefonní dohodě.

Účel zpracování, rozsah osobních údajů a právní základ pro zpracování: 
Kupující bere na vědomí, že pro účely uzavření kupní smlouvy, její následné plnění (zpracování objednávky, zajištění vyskladnění a doručení zboží) a případného řešení práv z vadného plnění (reklamací) správce zpracuje a uchová v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen GDPR), jeho osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail a telefonní číslo.
Právním základem pro zpracování osobních údajů je v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. b) GDPR plnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je kupující.
Kategorie příjemců/příjemci osobních údajů

Správce se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným subjektům než:

  • smluvnímu dopravci, kterého si kupující zvolí v objednávkovém formuláři, za účelem dodání zboží, přičemž údaje budou poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefonní číslo.
  • vydavateli platební karty případě platby prostřednictvím platební karty, a to za účelem možné výjimky TRA (Transaction Risk Analysis), která umožňuje jednodušší nákupní proces, a z titulu oprávněného zájmu prodávajícího na zpracování transakce, přičemž údaje mohou být poskytnuty v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, fakturační adresa, dodací adresa.

Doba uložení:
Osobní údaje budou správcem uloženy po dobu nutnou ke splnění smlouvy (zpracování objednávky, vyskladnění a doručení zboží) a dále po dobu zákonné záruky (12/24 měsíců od převzetí zboží) či po dobu poskytnuté záruky smluvní.
Kupující bere na vědomí, že správce má dle § 31 zákona o účetnictví (č. 593/1991 Sb.), povinnost uschovat účetní doklady a účetní záznamy (faktury) po dobu 5 let počínajících koncem účetního období, kterého se týkají (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2025, musí být faktura uchována do konce roku 2030). Správce má také povinnost vyplývající z § 47 zákona o správě daní a poplatků (č. 337/1992 Sb.) uchovat fakturu po dobu 3 let od konce zdaňovacího období, v němž vznikla daňová povinnost související s fakturou (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2025, musí být faktura pro účely daňového řízení uchována do konce roku 2028). Faktura obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu.
Kupující bere rovněž na vědomí, že správce má dle § 35 zákona o dani z přidané hodnoty (č. 235/2004 Sb.) povinnost uschovat daňové doklady po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo (to znamená, pokud nakoupíte zboží v průběhu roku 2025, musí být faktura uchována do konce roku 2035). Daňový doklad obsahuje následující osobní údaje: jméno, příjmení a adresu.

Práva kupujícího ve vztahu k osobním údajům:
Kupující dále bere na vědomí, že dle článků 15 až 21 GDPR má právo:
a) na přístup k osobním údajům, které sestává z práva získat od správce potvrzení, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, má právo získat přístup k těmto osobním údajům a k informacím vymezeným v článku 15 GDPR;
b) na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají, dále s přihlédnutím k účelům zpracování má kupující právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení dle článku 16 GDPR;
c) na výmaz („právo být zapomenut“), které spočívá v tom, že správce bez zbytečného odkladu vymaže osobní údaje, které se kupujícího týkají, jakmile již nebudou potřebné pro účely plnění smlouvy, pokud není dán jiný zákonný důvod pro jejich další zpracování;
d) na omezení zpracování osobních údajů v případech vymezených článkem 18 GDPR;
e) na přenositelnost údajů dle podmínek článku 20 GDPR;
f) vznést námitku proti zpracování osobních údajů dle článku 21 GDPR.
Správce poskytne kupujícímu na žádost informace o přijatých opatřeních v každém případě nejpozději do jednoho měsíce od obdržení žádosti.
Správce se zavazuje poskytnout kupujícímu v případě, že využije své právo na přístup k osobním údajům, bezplatně kromě první kopie zpracovávaných osobních údajů také bezplatnou druhou kopii, pokud o ni kupující požádá.
V případě pochybností o zpracovávání osobních údajů má kupující právo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů, který je v této oblasti dozorovým orgánem, a podat k němu stížnost.


9. Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Kupující, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.), právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se
zahajuje výlučně na návrh kupujícího, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Kupující má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné
na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Dozor nad dodržováním povinností podle zákona o ochraně spotřebitele (č.634/1992 Sb) vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).



10. Jakost
I. jakost: Mají všechny produkty, které jsou v nejvyšší kvalitě a pokud jsou označeny datem spotřeby, tak je delší než 3 měsíce. Pokud tak není, tak jsou produkty zlevněny.
II. jakost: Jsou produkty, které jsou prodávány s dodatečnou slevou -25%, -50%, -75% a -80%. Tato problematika je hlouběji popsána v dalším odstavci obchodních podmínek (odstavci 11. Sleva)



11. Sleva
Produkty označené jako "Sleva" s dodatkem procent (-25%, -50%, -75% a -80%) jsou produkty výrazně zlevněny a mohou nést "vady" (vzlínání, prosakování, blížící se uplynutí data spotřeby, po uplynutí spotřeby, atd.)

Pokud se jedná o vadu s končícím datem spotřeby je výška % slevy učená následovně:
-25%: 2 měsíce a více do konce spotřeby.
-50%: 1 měsíc a více do konce spotřeby.
-75%: den spotřeby a více.
-80%: po uplynutí spotřeby.
V popisu takovýchto produktů je vždy uveden datum spotřeby produktu. Pro dodatečné dotazy nebo konzultaci kontaktujte Alici Hakl, +420 724 309 630.


12. Akce
Platnost a podmínky aktuální akce naleznete vždy zde: www.indigonails.cz/content/1-podminky-akce


13. Ostatní
Zpětný odběr elektrospotřebičů:
Prodávající zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení z domácností a oddělený sběr elektroodpa
du, baterií a akumulátorů v souladu s příslušnými právními předpisy. Kupující je oprávněn odevzdat staré elektrozařízení při nákupu nového obdobného elektrozařízení nebo baterií či akumulátorů na provozovně prodávajícího. Kupující je také oprávněn vrátit elektrozařízení, elektroodpad či baterie nebo akumulátory ve sběrnách určených ke sběru uvedeného odpadu v příslušné obci.
Prodávající dále zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení od domácností zdarma přímo v domácnosti, pokud si kupující objedná zboží podobného typu a použití. Zpětný odběr se vztahuje na elektrozařízení v počtu odpovídajícím objednanému zboží. Elektrozařízení, elektroodpad, baterie ani akumulátory nesmí být odstraňovány spolu se směsným odpadem, ale musí být odkládány na místech k tomu určených, tj. ve sběrných dvorech nebo místech jejich zpětného odběru, například na místech uvedených výše. Uvedená zařízení a odpady budou dále využity k výrobě nových zařízení. Nebezpečné a škodlivé látky z těchto zařízení a odpadů mohou poškodit životní prostředí či lidské zdraví.

Závěrečná ustanovení:
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny. Kupní smlouva včetně podmínek je prodávajícím archivována v elektronické podobě bez možnosti přístupu kupujícího. Nicméně veškeré písemnosti, u nichž je zákonem vyžadována textová podoba, obdrží kupující e-mailem, kdy bude mít zajištěn trvalý přístup k nezměněným písemnostem.
Doporučujeme tyto písemnosti, zejména objednávku a obchodní podmínky uložit pro pozdější použití.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 20.02.2025